första jobb dagen :o

anledningen till varför jag inte orkade blogga för en liten stund sen är för att en nära vän till min familj har dött..
han är i sydamerika & ingen i hans familj har fått tag på honom på länge,
sen får dom i alla fall reda på att han är död..
& min pappa & han har varit kompisar sen dom var väldigt unga, så ja, det var jobbigt.
Men ja,
första dagen på jobbet idag i alla fall,
jag kan ju börja med att berätta att DET VAR DET VÄSTA JAG VARIT MED OM!!!
asso, i början var det ju kul för då åkte jag bara traktor och så,
men sen.. sen skulle jag plocka potatis som var bland morötterna -.-'
& rötterna var ju inte heller små.. så ja,
jag kan ju bara säga att jag inte har LITE ont i ryggen nu.. :o
asso jag trodde jag skulle dö,
visst man kan tror att det skulle vara för alla maskar & spindlar & sånt som kommer upp när man drar bort rötterna,
men det var inte så farligt ändå,
även fast jag är LIVRÄDD för spindlar så brydde jag mej knappt någonting alls om det :)
sen när jag skulle GÅ hem så vinglade jag seriöst på vägen..
fyfan vad ont jag har :o
& så ska samma sak göras om imorgon -.-'
Nu kommer jag verkligen tänka på vad jag köper med dom här välförtjänta pengarna,
har redan bestämt mej för en grej EN SKINNJACKA.
men vi höres senare!
kiss & hug! <3

Kommentarer
Postat av: beaa

gumman, jag saknar dej , <3333333333

2010-08-04 @ 14:08:03
URL: http://beaadanielsson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0